veckans utmaningar

Hej igen allihopa! Den här veckan har bjudit på alla möjliga sorters utmaningar och prövningar. Först och främst har jag försvarat min mobiltelefon från mamma som vill avinstallera alla bra spel. Vad spelar det för roll egentligen ifall telefonen går i 2 kilometer i timmen ifall det finns en massa roligheter på den som man blir glad av?

Förutom det så har jag jobbat stenhårt med att inte vara avundsjuk på mina båda systrar som fick sommarlov i veckan. Den bästa metoden hittils är att, så fort man kommer att tänka på det, blunda, räkna till tio, och sedan spela ett roligt mobilspel för att avleda tankarna. fast nu går det ju inte längre. tusan.

Sist men inte minst har jag haft franskaprov. Jättesvårt, speciellt med alla ord och sånt.

Hoppas att ni har haft en bra vecka!


Kommentarer
Postat av: melanie

hahahha, det ser ut som NINOOO!?! :DDDDD loooool

2012-05-16 @ 15:34:18
URL: http://melaanie.blogg.se/
Postat av: Littlechippo

Det ÄR Nino

2012-05-17 @ 13:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0